Про мене

Автопортрет Шульги Лариси Сергіївни
«Я – педагог і особистість»



Почну з імені. Як мене не називали, а таки Ларисою назвали. «Лариса» – значить факел, світити. Отже, освічую все життя. В наш час стратегічних і енергетичних постачань - це дуже актуально. В своєму житті, як кажуть, на життєвій ниві я вже мала час і підстави для деяких важливих філософських висновків. Як приклад: то нам тільки здається, що ми є те, що батьки вродили, а ні! Про Бога вже не кажу. А світ оточуючий, істоти, поняття – все на нас впливає, як на творінь суспільства і природи. Все визначає сукупностей нас, як особистостей.
Народилася в рік собаки. Чи є по відношенню до людей істота більш дружня, віддана і невтомна. Ну хоч комусь, хто мене добре знає, я собаку трохи нагадую. А дата і день народження – стрілець. Як стрілець я добропорядна, розважлива й справедлива. Маю діяльний, підприємливий і імпульсивний характер.
Ще є такий календар друїдів. Так званий календар – гальський, Тисячоліття він нараховує. Друїди-жреці пов’язували міцну людину зі світом рослинним. Так от, я за цим календарем - ясен. Корінь «ясно», «світло», «осяйно». Приємно виглядає, міцний, стрункий, має живий характер, досить самостійний. Це тільки на вигляд ясен тихий, сумирний. Добре знає чого хоче, а скоріше чого не хоче. Цінує друзів і дружбу. Розум обов’язково пов'язаний з точною наукою. Це дерево надійне. І не треба боятися відпочити, сховатися у його тіні. Ось так календарі і гороскопи трактують мою вдачу. Ви скажете, що все це розваги і жарти. Я згодна, але доля правди в них є.
Училася на вчителя фізики, математики, педагога. І все життя вчуся-вчуся. Бо правду кажуть, щоб не стояти на місці треба швидко бігти вперед. А щоб іти вперед - треба бігти в два рази швидше.
Як вчитель математики і фізики маю стаж 46 років. І всі ці роки девіз моєї роботи: «Геній – це один відсоток талант і 99 відсотків поту».




ВИСНОВОК
шкільного методичного об’єднання
учителів природничо-математичного циклу
про педагогічну та методичну діяльність
учителя фізики та математики
закладу Мар’янопільський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дитячий садок»,
учасника районного туру конкурсу
«Учитель року – 2016»
(номінація «Математика»)
Шульги Лариси Сергіївни

Шульга Лариса Сергіївна працює на посаді учителя фізики та математики закладу з 2008 року. Вищу освіту отримала у Кіровоградському педагогічному інституті у 1969 році. Шульга Лариса Сергіївна має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії». У 2015 році пройшла курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» (свідоцтво №658 від 20.03.2015 р.).

Виявляє високий рівень професіоналізму, ініціативи, творчості, досконало володіє ефективними формами і методами організації навчально-виховного процесу. Працюючи над проблемою «Використання інтерактивних технологій на уроках фізики і математики», впроваджує на уроках сучасні педагогічні технології навчання та виховання школярів, вивчає досвід учителів міста, області з даної проблеми, багато працює з фаховою літературою. Систематично працює над підвищенням свого фахового рівня. Володіє ІКТ, користується мережею Інтернет, на уроках використовує ТЗН.

Лариса Сергіївна забезпечує успішне формування системи знань школярів, цікаво подає навчальний матеріал, активізуючи учнів, пробуджуючи в них інтерес до предметів, уміло варіює форми і методи навчання. Веде постійний пошук нових прийомів переконливого впливу на учнів й передбачає їх можливе використання в спілкуванні. Виховує вміння толерантно ставитися до чужих поглядів. Уміє обґрунтовано користуватись поєднанням методів навчання й виховання, що дає змогу досягти ефективних результатів при оптимальному докладанні розумових, вольових та емоційних зусиль учителя та учнів.

Лариса Сергіївна забезпечує умови для засвоєння учнями програмного матеріалу на рівні обов’язкових державних вимог, систематично працює над формуванням пізнавального інтересу учнів, при цьому в учнів домінують мотиви досягнення, самоствердження. На уроках створює умови для прийняття школярами особистісно значущих завдань, усвідомлюючи їх значущість як засіб розвитку та самореалізації школярів. Цільові завдання чіткі, зрозумілі дітям, узгоджуються з їхнім суб’єктивним досвідом. У дітей формується ціннісне ставлення до знань. Учитель використовує проблемне навчання, групову роботу, практикує випереджальні завдання, забезпечує особистісно орієнтований підхід, розвивальне навчання. Створює ситуацію вибору, що сприяє розвитку усвідомлених дій учнів, також створює ситуації успіху-позитивного емоційного переживання, радості. Учні хочуть і мають бажання працювати, реалізувати свій творчий потенціал, самоствердитися. Старанно готується до уроків, продумує їх етапи, застосовує інтерактивні технології, ІКТ. Кожен урок забезпечує достатньою кількістю необхідного роздаткового матеріалу.

Користується авторитетом серед батьків, учнів, колег.

Лариса Сергіївна бере активну участь у шкільних та міських методичних заходах, організації пошукової роботи учнів закладу. Учні під керівництвом Лариси Сергіївни беруть участь у конкурсах учнівської творчості та предметних олімпіадах.

Заступник директора з навчально-виховної роботи               __________ Пінчук Ж. Г.

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий